Ustek’22 Abstract Book  Pdf

Program Pdf   (Rev. 07.09.2022 )

USTEK’2022 / ISTEK’2022 Symposium Poster Click

Önemli, Dikkatle Okuyunuz Lütfen

  • Ustek’22 Sempozyumu için sunumlarınızı 10+2 dakika olacak şekilde

hazırlayınız.

  • Sunumlarınızı .ppt ya da .pdf şeklinde hazırlayabilirsiniz.
  • Online sunum yapabilmek için size gönderilen zoom linkine tıklayarak

oturuma katılabilirsiniz.

  • Zoom uygulaması ücretsizdir ve hesap oluşturmaya gerek yoktur.
  • Zoom uygulaması kaydolmadan kullanılabilir.
  • Uygulama tablet, telefon ve PC’lerde çalışıyor.
  • Her oturumdaki sunucular, sunum saatinden en az 10 dk öncesinde

oturuma bağlanmış olmaları gerekmektedir.

  • Tüm kongre katılımcıları canlı bağlanarak tüm oturumları dinleyebilir.
  • Moderatör – oturumdaki sunum ve bilimsel tartışma (soru-cevap) kısmından

sorumludur.

  • Bilgisayarınızda mikrofon olduğuna ve çalıştığına emin olun.
  • Zoom’da ekran paylaşma özelliğini kullanabilmelisiniz.
  • Kabul edilen bildiri sahiplerinin mail adreslerine Zoom uygulamasında

oluşturduğumuz oturuma ait link gönderilecektir.

  • Katılım belgeleri kongre sonunda tarafınıza pdf olarak gönderilecektir.
  • Kongre programında yer ve saat değişikliği gibi talepler dikkate alınmayacaktır.
  • Lütfen takma ad kullanmayınız, gerçek ad ve soyadlarınızı kullanınız.
  • Katılımcı kısmına tıklayarak isminizi bulup ‘more’ butonuna bastıktan sonra

yeniden isimlendir diyerek isimlerinizi düzeltebilirsiniz.

  • Soru bölümünde elinizi kaldırarak söz talebinde bulunabilirsiniz. Bunun için

ekranın alt kısmında bulunan ‘reactions’ butonuna tıklayıp ‘el’ işaretine

basmanız yeterlidir.

Important, Please Read Carefully

  • Prepare your presentations for the Ustek’22 symposium in 10+2 minutes.
  • You can prepare your presentations as .ppt or .pdf.
  • In order to make an online presentation, you can join the session by

clicking the zoom link sent to you.

  • The Zoom application is free and no need to create an account.
  • The Zoom application can be used without registration.
  • The application works on tablets, phones and PCs.
  • Presenters in each session must be connected to the session at least 10

minutes before the presentation time.

  • All congress participants can connect live and listen to all sessions.
  • Moderator is responsible for the presentation and scientific discussion

(question-answer) section of the session.

  • Make sure your computer has a microphone and is working.
  • You should be able to use screen sharing feature in Zoom.
  • Attendance certificates will be sent to you as pdf at the end of the congress.
  • Requests such as change of place and time will not be taken into consideration

in the congress program.

  • Please do not use nicknames, use your real names and surnames.
  • You can correct your names by clicking on the participant section, finding your

name, pressing the ‘more’ button, and then renaming it.

  • In the question section you can ask to speak by raising your hand. For this, it is

sufficient to click on the ‘reactions’ button at the bottom of the screen and press

the ‘hand’ sign.